Klik op de foto om reeks beelden full screen te bekijken.
© Arthur Los fotografie
Klik op de foto om reeks beelden full screen te bekijken.
© Arthur Los fotografie
Ontdek het verhaal van Freddie en zijn Volvo FH truck.
Truckers en hun Volvo FH zijn onafscheidelijk.
Dat de band tussen truckers en hun truck ijzersterk is, dat is geen geheim.
Met meer dan 30 jaar Roadmance op de teller, dit is het verhaal van Freddie.
www.volvotrucks.be/nl-be/roadmance
In deze productie gaat de fotografie van Arthur Los fotografie en intensieve AI en CGI, van de specialisten van BBC – B2B creative agency, hand in hand.
De zes foto’s zijn allemaal gefotografeerd zonder de juiste Volvo truck in de achtergrond. De specifieke truck én de achtergronden zijn allemaal geïntegreerd met behulp van AI, CGI en AI Stable Diffusion.
Omdat het verhaal een tijdspanne had van 30 jaar moest ook het model worden verouderd, en dit met visagie én generatieve AI.
Dit is een mooi voorbeeld hoe fotografie en het gebruik van generatieve AI op een verantwoorde manier wordt ingezet om toch een authentieke, kwalitatieve en haalbare productie te realiseren.
In de reeks ziet u telkens :
– de foto
– een detail uit de foto
– hèt campagnebeeld gemaakt door BBC a B2B creative agency met AI en CGI integratie van truck, achtergronden, veroudering…
BeschrijvingVolvo - Truck campagne RoadmanceKlantwww.volvotrucks.beOpdrachtgeverBBC a B2B creative agency MechelenModel(len)MaximeMake-upMUA Michelle BeeckmanExtra info2024